tisdag 25 maj 2010

HAN ÄTER!

Diana ringde och undrade hur det gått med att få honom att äta ur matskålen, och gav mig några tips. Jag lade i små skinkbitar i matskålen och lockade dit honom med lite skinkbitar. Det slutade med att han åt upp all mat som fanns i skålen :D Matskålen är nu heeelt tom, sån underbar syn att se honom äta.

Fortfarande inget kiss eller bajs inomhus, och han är tyst hela nätterna. Joy :D Världens bästa hund tror jag bestämt.

Tack för hjälpen Diana!


Leche har för övrigt fått träffa Josefin idag. Han var lite gnällig först, men lugnade sig efter ett tag när han förstod att hon var rätt snäll ändå :)

5 kommentarer:

  1. Vad roligt att du och Leche (Fantasios Johnny Rotten), bloggar!! Kommer naturligtvis kika in här då och då.. =))

    /Jane med Lizzy (Leches kullsyster)

    Kika gärna in hos oss; www.freewebs.com/janemicke

    SvaraRadera
  2. Med lite godis kan man få de flesta hundar på sin sida. har han bekantat sig mer med yoshis tofel?

    SvaraRadera
  3. Så kul att läsa om Louis valp!

    Det är jag som äger Leches pappa (Louis)!

    Kommer följa er här!

    Pussa honom från mig!

    Natalie

    SvaraRadera
  4. Vad kul Jane och Natalie att ni har hittat hit :) Hoppas Lizzy och Louis har det bra, Leche hälsar till dem båda :)

    SvaraRadera