torsdag 27 maj 2010

Inget mer tentaplugg - bara hund!

Nu har det gått ett par dagar sedan senaste inlägget. Jag har tentapluggat dygnet runt de senaste dagarna, men nu är jag hemma från tentan så nu är det bara Leche som gäller!

Under de senaste dagarna har Leche fått träffa Josefins Yoshi, men det gick inte så bra. Jag pratade med Diana om att han blev aggressiv vid mötet, och vi tror båda två att han fortfarande är ganska osäker både i mig som ledare och i de nya miljöerna. Ett par veckor ska vi vänta tills vi provar med ett nytt hundmöte är tanken! Så får den lille plutten bli tryggare i allt nytt :)

Återigen måste jag säga att Diana är världsbäst på att hjälpa sina valpköpare :) Du lugnade mig verkligen när jag blev lite orolig över aggressiviteten, så nu känns allt bra igen :) TACK!


När jag skrev tenta idag blev Leche passad av Carolin här hemma, det gick superbra :) Tror Carro är kär hihi. Hoppas du fick pluggat lite trots en söt valp i knät!

Nu ska jag och Leche njuta av kvällssolen och vila och mysa och busa. Lägger in lite nya bilder inom kort!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar